Léky-lékárna.cz - internetová lékárna při kamenné lékárně, zásilkový prodej léků, nízké ceny léků. Kompletní sortiment lékárny. Potravinové doplňky.

Zákazník: nepřihlášen        |       
Přihl. jméno: Heslo:

tisk        |        registrace zákazníka        |        nákupní košík: 0 Kč

Vyhledávání: v
V naší internetové lékárně naleznete cca 11.000 položek lékárenského sortimentu s trvale nízkými cenami.

je ZDARMA u objednávek:
- nad 1000,- Kč zasílaných v rámci ČR
- osobně vyzvednutých v lékárně ;-)



Logo pro zásilkový výdej léčivých přípravků

Státní ústav pro kontrolu léčiv

Internetový obchod Léky-lékárna.cz nedodává léky vyžadující skladování při snížených teplotách.
Takovéto léky je možné si vyzvednout pouze osobně na některé z poboček lékárny.

Vodaservis s.r.o. - úprava pitné vody, tlakové nerezové filtry, provzdušňovací věže

Obchodní podmínky

Zde uvedené obchodní podmínky jsou platné pro nákup zboží v internetové lékárně www.leky-lekarna.cz v den objednání.

  1. Provozovatel
  2. Registrace
  3. Objednávka zboží
  4. Dodací lhůta
  5. Cena zboží
  6. Platební podmínky
  7. Způsob doručení
  8. Vrácení zboží
  9. Reklamace a záruční doba

1. Provozovatel

Název: Pharmaca s.r.o.
Adresa: B. Němcové 39/610, 370 01 České Budějovice
Tel.: 386325493
Fax: 386321487
E-mail: info@leky-lekarna.cz
WWW: www.leky-lekarna.cz
IČ: 26103991
DIČ: CZ26103991

2. Registrace

Vyplněním registračního formuláře budete zaregistrováni do našeho systému. Při dalších objednávkách vyplníte již pouze Přihlašovací jméno a Heslo.

3. Objednávka zboží

Odesláním objednávky vybraného zboží kupující potvrzuje závaznost jeho objednání a akceptuje obchodní podmínky pro dodávky zboží vyhlášené prodávajícím. Po odeslání objednávky se zákazníkovi automaticky odešle kopie objednávky na jeho e-mail adresu uvedenou při registraci zákazníka. Součástí objednávky je číslo objednávky, které je nutné uvádět při komunikaci s pracovníky lékárny. Pokud se nezobrazí informace o odeslání objednávky, nebo nedorazí kopie objednávky kontaktujte internetovou lékárnu.

Storno objednávky:

Leky-lekarna.cz si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případech, kdy zboží je zboží na trhu nedostupné. V případě, že tato situace nastane, bude zákazník kontaktován emailem nebo telefonicky za účelem dohody o dalším postupu do 3 dnů.

Místo plnění: Místem plnění je sklad prodávajícího.

4. Dodací lhůta

O přijetí objednávky budete informováni e-mailem. Dodávky zboží do lékárny probíhají 2x denně. Při platbě na účet je objednávka považována za přijatou až po obdržení platby a zboží expedujeme až po odbržení platby. Pokud je objednané zboží na skladě, expedujeme ho v den objednání nebo následující pracovní den. Pokud objednané zboží není na skladě a je k dispozici u distributora, expeduje se z lékárny do 2 pracovních dnů od přijetí objednávky. O vyexpedování objednávky bude kupující vyrozuměn emailem. V případě, že objednané zboží není momentálně k dispozici a není možné jej vyexpedovat do 2 pracovních dnů, oznámí prodávající do 3 dnů předpokládaný termín dodání. V tomto případě si však vyžádá odsouhlasení kupujícího. V případě osobního vyzvednutí zboží v lékárně bude kupující vyrozuměn, že je zboží připraveno k vyzvednutí.

5. Cena zboží

Veškeré ceny produktů uvedených na stránkách www.leky-lekarna.cz jsou koncové včetně DPH. K ceně nákupu bude připočten manipulační poplatek (balné + poštovné ) dle způsobu doručení a celkové ceny nakoupených produktů, viz níže uvedená tabulka manipulačních poplatků.

6. Platební podmínky

Za objednané zboží dodané prodávajícím je kupující povinen zaplatit prodávajícímu cenu tohoto zboží obsaženou v aktuálním internetovém katalogu prodávajícího, platném ke dni objednání kupujícím.Vlastnické právo k objednanému zboží, dodanému spotřebiteli přechází na kupujícího úplným zaplacením kupní ceny. Jestliže však celá kupní cena byla zaplacena předem, přechází toto vlastnické právo na kupujícího až předáním a převzetím dodaného zboží.

Objednané zboží je možné zaplatit těmito způsoby:

  • Platba v hotovosti - při osobním vyzvednutí zásilky v kamenné lékárně (nelze platit platební kartou!).
  • Platba na dobírku - zboží je odesláno buď Českou poštou, nebo kurýrní službou PPL a peníze jsou inkasovány dopravcem při předání zboží.
  • Platba předem bankovním převodem na účet - platbu za zboží je možné poslat převodem na náš účet (7000022017/8040 - OBERBANK). Zboží bude expedováno jakmile bude platba připsána na bankovní účet provozovatele, případně dle domluvy.

Tabulka manipulačních poplatků při zasílání v rámci ČR:

Typ platby Způsob doručení Manipulační poplatek vč. DPH
(dopravné a balné)
Hotově Osobní vyzvednutí v lékárně zdarma
Platba na dobírku Česká pošta - Balík Do ruky 115,- Kč
Kurýrní služba PPL (do 25 kg) 129,- Kč
Platba předem bankovním převodem Česká pošta - Balík Do ruky 95,- Kč
Kurýrní služba PPL (do 25 kg) 109,- Kč
  • U zásilek zasílaných Českou poštou o hmotnosti nad 10 kg a zároveň obsahujících sklo se manipulační poplatek zvyšuje o 25 Kč oproti výše uvedeným cenám.
  • U zásilek zasílaných PPL o hmotnosti nad 10 kg a zároveň obsahujících sklo a také u zásilek o hmotnosti 25-50 Kg se manipulační poplatek zvyšuje o 111 Kč oproti výše uvedeným cenám.
  • Poštovné a balné je zdarma u objednávek nad 1000 Kč zasílaných po celé ČR.
  • Cenu za dodání mimo Českou republiku řešíme individuálně.

7. Způsob doručení

Česká pošta:

Podrobné informace o produktu "Balík Do ruky" naleznete na stránkách České pošty.

Kurýrní služba:

Před doručením Vás bude kurýr telefonicky kontaktovat. Pokud nebudete kurýrem zastiženi na udané adrese, bude Vám zanechána zpráva o nezastižení s telefonním číslem, na kterém se můžete přímo domluvit s kurýrem na době a místě předání.

Faktura a daňový doklad budou uloženy v balíku. Doporučujeme si nechat poslat zásilku do zaměstnání, kde jste během dne k zastižení. Všechny zásilky jsou pojištěny a dopravce za zboží ručí. Doporučujeme si vždy zásilku prohlédnout před dopravcem a v případě poškození zásilky ihned s dopravcem sepište reklamační protokol a zásilku nepřebírejte. Obchodní balík nelze zasílat s označením KŘEHCE. Obsahuje-li Vaše objednávka křehké zejména skleněné produkty doporučujeme dohodnout jiný druh dopravy.

Osobní vyzvednutí:

V LÉKÁRNĚ PŘED ŠPITÁLEM v Českých Budějovicích, ul. B.Němcové 39/610.
V LÉKÁRNĚ NA NÁMĚSTÍ v Týně nad Vltavou, Náměstí Míru 92.

8. Vrácení zboží

V případě, že kupní smlouva je uzavřena prostřednictvím této internetové nabídky, má kupující právo vrátit bez udání důvodu celou zásilku nebo i její část do 14 dnů po obdržení nákupu.

Pokud chcete zboží vrátit, je třeba dodržet následující postup:

  • Chcete-li vrátit celou zásilku, která je úplná a nepoškozena, můžete tak učinit bez udání důvodu do 14 dnů po obdržení Vašeho nákupu. Zboží vraťte i s fakturou, která bude stornována a peníze budou vráceny do 14 dnů.
  • Část zásilky, kterou jste si objednali omylem, lze vrátit taktéž do 14 dnů na adresu odesílatele. Zaplaťte prosím celou fakturovanou částku a peníze za vrácené zboží Vám budou poslány nejpozději do 14 dnů.
  • Zboží musí být naprosto neporušené včetně obalu, balení léků nesmí být otevřeno.
  • Do vrácené zásilky je třeba vložit kopii útržku z dobírkové nebo balíkové složenky, údaje pro vrácení peněz, důvod vrácení zboží a podpis.
  • Zboží doručte na adresu:
    LÉKÁRNA NA NÁMĚSTÍ
    375 01 Týn nad Vltavou, Náměstí Míru 92

9. Reklamace a záruční doba

Na veškeré zboží nabízené prostřednictvím těchto stránek je poskytována plná záruka dle platných legislativních předpisů a dle záručních podmínek výrobce. Při uplatnění reklamace je potřeba doručit zboží na adresu provozovny v záruční lhůtě a musí být dodáno včetně veškerého příslušenství, které bylo v balení u výrobku, nesmí být mechanicky poškozeno. V případě oprávněné reklamace léčiv provozovatel uhradí zákazníkovi prokázané, účelně vynaložené náklady na dopravu reklamovaného zboží do výše obvyklých nákladů na přepravu. Reklamace musí být uplatněna písemně.

Při uplatnění reklamace je nutné doložit:

  • doklad o nákupu zboží
  • záruční list (pokud byl vystaven)
  • reklamační list, kde jsou uvedené Vaše kontaktní údaje, popis závady, datum a podpis
  • Uvádějte, prosím, Vaše telefonní číslo nebo e-mail, abychom Vás mohli flexibilně kontaktovat a informovat o stavu reklamace. Pokud bude reklamace vyřízena opravou, opravené zboží bude kupujícímu zasláno nebo po telefonické dohodě je možné zboží osobně vyzvednout.